Bestelling plaatsen
Wanneer je besloten hebt om een bepaald product aan te schaffen, dien je deze toe te voegen aan jouw winkelmand. Je hebt nog de keuze om verder te shoppen hierna, maar wanneer je jouw winkelmand hebt samengesteld en wilt betalen, dien je op ‘doorgaan naar afrekenen’ te klikken.
Om dit proces te versnellen en overzichtelijker te maken, kan je bij ons een account aanmaken, zodat je in de toekomst sneller een bestelling kan plaatsen.
Wanneer de gegevens volledig zijn ingevuld, verzoeken wij je vriendelijk om voor de zekerheid nog even alle gegevens na te lopen. Als alles in orde is, kan je de betaling afronden door op ‘bestelling afronden’ te klikken. Heb je specifieke opmerkingen over bijvoorbeeld de levering of wil je een ander bezorgadres selecteren? Dan kan je dit aangeven bij de bestelnotitie(s).
 
Bestelling volgen
Na het afronden van je bestelling ontvang je een orderbevestiging en een verzendbevestiging van ons. De verzendbevestiging bevat een track and trace code, zodat je jouw bestelling overal en altijd kunt volgen. Gebruik deze track and trace link op de website van de bezorgdienst.
 
Bestelling annuleren
Heb je een product besteld en realiseer je je later dat je het eigenlijk niet wilt? Geen zorgen, als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen we het voor je annuleren.
Als de bestelling ons magazijn al heeft verlaten, kan je het product weigeren bij de postbode, en wordt het teruggestuurd. Heb je het product toch geaccepteerd? Stuur het dan retour, en wij zullen het verwerken.
 
Bestelling niet gelukt
Wanneer je een product wilt aanschaffen, voeg het dan toe aan je winkelmand. Klik op ‘doorgaan naar afrekenen’ om je bestelling te plaatsen. Als je problemen ondervindt, neem dan contact met ons op voor hulp.
 
Veilig winkelen
Jouw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt om je sneller en efficiënter van dienst te zijn. Deze gegevens worden volledig privé gehouden. Bekijk ons privacybeleid
voor meer informatie.